Re: nowy tuner TV - pytanie do uzytkownikow

Autor: R.A.D.U.S <x_at_nospam.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 21:13:04 MET DST

> IMO nalezy dopytać wątkotwórcę, jak _dokładnie_ podłączył tenże tuner do
> kablówki ...
> Włodek

zwyklym kablem ... do wejscia TV analog/digital (pisze ze program
autmatycznie rozpozna sygnal) .... probowalem tez tylko do digital ...to
samo ... pozniej SCAN (automatyczne dostrojenie), recznego juz nie ma
...ehhh...

jesli faktycznie robie banalny blad to pomoz, bybc moze ja tez ci bede mogl
pomoc w innym problemie, temat tunerow jest dla mnie nowy ...