Re: utrudnienia w dostępie do dysku twardego (tylko przez "eksploruj")

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 21:30:49 MET DST

Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:1178637330.247438.129810@u30g2000hsc.googlegroups.com...
Witam!

Próbowałem z tym pytaniem na innej grupie, dla której powinno ono być
bardziej adekwatne, ale nie doczekałem się odpowiedzi. Postanowiłem
spróbować tutaj, bo na aktywności tej grupy jeszcze nigdy się nie
zawiodłem :) Mam więc nadzieję, że wybaczycie mi lekki offtopic i
pomożecie. Dzięx

Otóż nie mogę się dostać ostatnio do jednego z dysków twardych inaczej
niż poleceniem "eksploruj". Normalne podwójne kliknięcie ikony dysku w
"Moim komputerze", owocuje monitem o treści:

"E:\ Odmowa dostępu" i przycisk "OK"

Mialem to samo przy pendrive - nie wnikalem czy to wirus czy co innego -
pomoglo zgranie danych na hdd , format i przegranie danych z powrotem
 z hdd na pendrive
pzdr