Re: Laptop z Media Markt - Parę wątpliwości:?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 16:23:16 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:f1se92$peq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> roznie to bywa:)
> problem jest jesli serial jest do wersji z SP1 lub wczesniej, wtedy nie
> lyka wogole klucza jesli instalka jest z SP2. potwierdzone w MS ze
> niestety ale nie da rady nic zrobic:)

Hmmmm... ja wlasnie przymierzam sie do "naprawy systemu".
Mam oryginal instalki z SP1, w miedzy czasie instalowalem update SP2 z netu.
Teraz zeby zrobic naprawe systemu, wymagane jest by byl ten sam service pack
na ktorym system obecnie pracuje (zatem SP2). Przygotowalem wiec plyte z
zalaczona od razu poprawka SP2 (zgodnie z dostepnymi opisami -
"slipstream"). Czy to znaczy ze mi nie lyknie klucza podczas naprawy??

--
rb