Re: Laptop z Media Markt - Parę wątpliwości:?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 09 May 2007 - 14:15:24 MET DST

> Nie do konca ...
> Numery z naklejki działają jeśli zainstalujesz system z innego nośnika niż
> dostarczony z komputerem, jednak często miałem problemy z późniejszą
> aktywacją takiego systemu ...

roznie to bywa:)
problem jest jesli serial jest do wersji z SP1 lub wczesniej, wtedy nie lyka
wogole klucza jesli instalka jest z SP2. potwierdzone w MS ze niestety ale
nie da rady nic zrobic:)

natomiast aktywacja to wlasciwie drobiazg, telefon do MS i powinno dzialac.

ja z aktywacja mialem np problem z wersja XP. w jeden dzien zainstalowalem
system, aktywowalem i OK. w drugi dzien mi sie zachcialo bawic z RAID i
wylecial system:)
reinstalacja, proba aktywacji i klopot:)
telefon do MS, zaktywowalem przez telefon a na moje pytanie skad ten problem
pani odpowiedziala "niewiem ale jestesmy dostepni pod telefonem od xx do xx
w razie problemow prosze dzwonic:)

skoro sami chca to prosze bardzo:)

--
pzdr