Re: Pozytyw na allegro za darmo

Autor: Krzysztof Dmytrów <ked1908_at__NOSPAM_gmail.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 15:18:44 MET DST

Witam

> Od niedawna jestem nowym allegrowiczem i chciałbym zacząć sprzedawać na
> allegro. Jednakże z kilkoma pozytywami jakie mam jest to bardzo trudne (mimo
> iż jestem kompetentny ludzie nie ufają mi bo mam mało komentarzy). Wystawiłem
> zatem aukcję z wirtualnymi przedmiotami dzięki której bez ponoszenia kosztów
> możecie zarobić pozytywa, a ja uzyskam kilka komentarzy które pomogą
> sprzedawać.

Na Twoim miejscu natychmiast zaprzestałbym robienia czegoś takiego. Ja
także zaczynałem od zera (gdy byli już allegrowicze mający po kilka
tysięcy punktów). Zaczynałem od zera, ale jakoś udało mi sie bez
problemu zarówno kupować, jak i sprzedawać przedmioty (wszystko
legalnie, bez żadnych przekrętów) i pomału uzbierałem juz ponad 50
punktów. Tobie też radzę robić tak samo - uzbroić się w cierpliwość i
dochodzić dużej liczby pozytywów LEGALNIE - a taka "prośba" na pewno Ci
w tym nie pomoże.

pozdrawiam
Krzysiek