Pozytyw na allegro za darmo

Autor: Łukasz Łukomski <lukasz1407WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 09 May 2007 - 13:08:39 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów

Wiem że temat jest OT, być może jednak niektórych z Was zainteresuje, tym
bardziej że nic na tym nie tracicie. No ale do sedna.

Od niedawna jestem nowym allegrowiczem i chciałbym zacząć sprzedawać na allegro.
Jednakże z kilkoma pozytywami jakie mam jest to bardzo trudne (mimo iż jestem
kompetentny ludzie nie ufają mi bo mam mało komentarzy). Wystawiłem zatem aukcję
z wirtualnymi przedmiotami dzięki której bez ponoszenia kosztów możecie zarobić
pozytywa, a ja uzyskam kilka komentarzy które pomogą sprzedawać.

Aby tego dokonać wystarczy wejść na moją aukcję:

http://www.allegro.pl/item191369557_najlepsza_oferta_runy_hr_100_legalne_.html

i zalicytować (1 przedmiot). Nie wpłacacie ŻADNYCH pieniędzy ani nie ponosicie
żadnych kosztów. Po aukcji wystawiam komentarz pozytywny (po kilku dniach żeby
nie było podejrzeń) i pokrywam koszty prowizji, więc Wasz pozytyw jest CAŁKIEM
za darmo.

--
z pozdrowieniami
Łukasz Łukomski