Re: oszczedny zabytek

Autor: K <kurt76_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 11:34:59 MET DST

Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> napisał(a):

> Hej
> Prosilbym o porade jaki komputer rzedu p2/p3 wybrac aby byl maksymalnie
> energooszczedny. Komputer bedzie pracowal pod linuxem jako
> jednostanowiskowy VOIP. Komputer bedzie posiadal:

jezeli wymiary i estetyka obudowy nie maja znaczenia to ja bym mial taka
koncepcje:
stary IBM 300GL na plycie VIA z prockiem P3 533/133/1,6V (slot I) pobor pradu
ok. 12W - fabrycznie chlodzony pasywnie, w razie potrzeby wyciszyc
wentylatorek w zasilaczu (wlutowac rezystor w obwod, albo wlozyc maly 4-5 cm
nisko obrotowy), masz zintegrowana karte S3 trio, co do dysku twardego to
Barracuda IV 20 gb - najcichszy dysk jaki znam. powinienes sie zmiescic w 100
zl, procesor ma SSE i zintegrowany cache wiec powinien spokojnie uciagnac....