oszczedny zabytek

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Tue 08 May 2007 - 10:28:56 MET DST

Hej
Prosilbym o porade jaki komputer rzedu p2/p3 wybrac aby byl maksymalnie
energooszczedny. Komputer bedzie pracowal pod linuxem jako
jednostanowiskowy VOIP. Komputer bedzie posiadal:
- RAM (max 512 MB)
- karta PCI do podlaczenia telefonu (phonejack) - juz mam
- najlepiej zintegrowana grafike
- dysk twardy 40GB juz mam (choc z checia wymienie go na jakis mniejszy
lecz znacznie cichszy model bo tyle GB jest zbedne)
Milo byloby gdyby wentylator zasilacza mozna bylo spowolnic, a procesor
byl chlodzony pasywnie.
Prosze o porade dotyczaca typu procesora i mocy zasilacza, ew. model
jakiegos energooszczednego i cichego dysku (moze jakis 2,5 cala 5GB?)
Planuje wydac ok 100zl, choc moge wydac wiecej jesli bedzie to mialo
racjonalne uzasadnienie (np maly rozmiar calego komputera).
Moze byc jakis konkretny link do allegro np z tej kategorii
http://www.allegro.pl/489_klasy_pentium_iii.html?id=489&view=gtext&order=p&change_view=1

Marx