Re: Czy można jeszcze odzyskać dane z dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 06 May 2007 - 23:40:43 MET DST

Dnia 6 May 2007 19:36:19 +0200, Wito napisał(a):

> Witam!
> Przez pomyłkę założony został dysk z od kompa z danymi do urządzenia
> monitorującego obraz z kamery. Proces nagrywania trwał tylko minutę, ale po
> włożeniu do kompa system się juz nie uruchomił. Nic na nim więcej nie
> kombinowałem, gdyż liczę, że może uda mi się coś z niego odzyskać.Poradźcie
> proszę czym mogę to zrobić? Bardzo liczę na Waszą pomoc.
> Pozdrawiam
> Wito

Zależnie od tego co się uszkodziło: do naprawy tabeli partycji oraz
bootsektora partycji użyj Testdisk (http://www.cgsecurity.org/ ,
http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples ), a do odzyskania
danych - programiku Photorec zawartego w instalce Testdiska. Oba
programy są darmowe.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/