Czy można jeszcze odzyskać dane z dysku?

Autor: Wito <elwitjam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 19:36:19 MET DST

Witam!
Przez pomyłkę założony został dysk z od kompa z danymi do urządzenia
monitorującego obraz z kamery. Proces nagrywania trwał tylko minutę, ale po
włożeniu do kompa system się juz nie uruchomił. Nic na nim więcej nie
kombinowałem, gdyż liczę, że może uda mi się coś z niego odzyskać.Poradźcie
proszę czym mogę to zrobić? Bardzo liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam
Wito