Niestabilnosc systemu - czeste resety.

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sun 06 May 2007 - 20:12:59 MET DST

Witam.
Wczoraj opisywałem sytuacje z resetujaca sie grafika.

Dzisiaj wgrałem od nowa Windowsa.
Jak narazie od rana problem wytapił tylko raz.

Ale za to pojawiły sie nowe.
Komputer bardzo czesto sie resetuje i pozniej pisze ze "system odzyskał
stabilnosc po powaznym błedzie".

Probowałem zainstalowac NFS-Carbon z płyty lecz sie nie dało - cały czas
wywalało błedy odczytu z DVD.

Zaczołem sie zastanawiac czy to przypadkiem zasilacz nie jest jednak za
słaby.

Moj sprzet to :
Pentium D915 - temp max 45 stopni
Asrock 775i85 - temp. chipsetu max 40 stopni
2x 512MB ram DDR
Geforce 6600GT - temp GPU max 80 stopni
dysk 250GB Samsung
DVD Samsung
CD-RW Lite-on
Skystar 2
Karta FireWire
Czytnik kart na USB

A wszystko to na zasilaczu Fortron 350Watt
http://www.allegro.pl/item188580124_188580124.html

rece mi juz opadaja bo nie wiem czego to moze byc wina