benq Joybook R55 Series, problem touchpad, teledyski w onet.pl

Autor: <ammate_at_gmail.com>
Data: Sun 06 May 2007 - 15:05:28 MET DST

Witam,
Mam notebook benq Joybook R55 Series. Scroll w touchpadzie zaczął
dziwnie działać, tak jakby coś z czułością było nie tak. Za szybko
chodzi. Wcześniej nie było z tym problemów. Dziwna rzecz bo jak
wchodzę do ustawień myszki to zakładka "device settings" jest
wyłączona. Nie wiem jak ją włączyć, bo może tam bym coś pozmieniał?
Może przeinstalować sterownik? Jeśli tak to gdzie go pobrać?
Druga rzecz to podczas próby oglądania teledysków na interia.pl lub
onet.pl mam komunikat "can not create directShow player" Wgrałem
directx 9.0 ale nic nie pomogło.
pozdrawiam