problem z tv out

Autor: telemahos <telemahos_at_onet.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 15:00:58 MET DST

Witam!
Czy ktos moze polecic sprawdzony i kupiony kabel do podlaczenia kompa z tv z
allegro? Mam karte gf 7900gs z tv out svhs.
Na moim obecnym kablu mam 2 przejsciowki z svhs na chinche, na jednej mam
kolor czarno bialy na tv, na drugiej kolorowy. Ale gdy podlacze najpierw
przejsciowke na ktorej mam kolor karta nie widzi tv. Musze najpierw
podlaczyc ta czarno biala i zlapac sygnal, potem szybko przelozyc
przejsciowki i mam kolor wtedy dopiero. Mam nadzieje, ze opis jest
zrozumialy :). Ktos pomoze?

Pozdro
telemahos