Re: kupno pierwszego laptopa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 05 May 2007 - 16:59:02 MET DST

> Acer też stosuje różne klawiatury i obudowy. Zresztą z Acerem jest inna
> historia, to firma, która padła ofiarą własnych sukcesów. Za dużym
> wzrostem sprzedaży nie nadążyły możliwości serwisu, stąd nawet ten sam co
> u innych odsetek usterek daje duże ilości sztuk, które zapychaja kanały
> serwisowe. Z tego się w dużej mierze bierze opinia o wiekszej usterkowości
> Acerów.

wieksza awaryjnosc Acerow nie jest pogloska tylko faktem, u mnie w firmie
padl kazdy Acer a mamy ich niewiele na stanie, za to duzo wiecej innych
notebookow(glownie IBM obecnie Lenovo) awari ma zdecydowanie mniej.
procentowo Acerow padlo 100% a IBMow jakies 5-10%.

co do ich kanalow serwisowych, ciezko zeby sie nie zapchaly skoro nie maja
serwisu w polsce tylko maja w czechach. to jest kpina, a ich arogancki
serwis ktory ma w dupie to ze czekasz po 3 miesiace na notebooka przepelnia
tylko ta czare goryczy na jaka jest skazany uzytkownik Acera....

a ich sukces..... ja wiem czy odniesli sukces. napewno sporo zarobili
sprzedajac tanie notebooki, to jest sukces. ale osiagneli go kosztem utraty
marki i strata pozycji jesli chodzi o jakosc.

--
pzdr
piotrek