Satelite M30 nie startuje :-(

Autor: ETkarczy <etkarczy_at_go2hell.pl.invalid>
Data: Sat 05 May 2007 - 12:52:32 MET DST

Dostałem do zainstalowania i skonfigurowania systemu notebook Toshiba
Satellite M30-852
Widząc że na stronie jest nowsza wersja BIOSu w swej nadgorliwości zaraz
ją uaktualniłem. Niestety teraz notebook nie startuje.
Włącza się LED "Power", wiatrak startuje na maksymalne obroty, pika
długi-krótki-krótki, gaśnie LED i tyle. Notebook pozostaje ciemny
szumiąc tylko wentylatorem. Nie ma obrazu ani na LCD ani na podpiętym
monitorze zewnętrznym. Podświetlenie LCD również nie włącza się.
Zaniosłem go do serwisu autoryzowanego - pan popatrzył i zaczął rzucać
dziwne liczby: ekspertyza 160zł+VAT, potem prawdopodobnie płyta 300-
400euro+VAT, robocizna 200zł+VAT... 8-O
Co można zrobić żeby notebook działał i żebym nie wydał takiej kasy?
Przecież to >2000zł! Ratunku!

--
ETkarczy