Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: Raul Bloodworth <trust_at_no.one>
Data: Sat 05 May 2007 - 12:48:01 MET DST

Padre_peper napisał(a):

> No to chyba jesteś przyzwyczajony do niezbyt pięknego odbioru, na karcie
> TV będzie jeszcze z 15% gorzej, jeśli można jakość spróbować opisać
> procentami.

No niestety prawda. Mam starą kartę na bt878 i obraz jest badziewny.
Podłączyłem magnetowid, żeby korzystać z zewnętrznego tunera, jest
lepiej ale i tak sieje od kabli sieciowych, wifi i całego tego badziewia.
W ogóle z magnetowidem to też jest problem w zwiazku z różnicą
potencjałów masy. Komputer jest niby uziemiony (bolec do zera..). Obraz
c chinchów był strasznie zakłócony dopóki nie podłączyłem jeszcze
magnetowid i kartę tv przewodem antenowym. Teraz jest lepiej, ale na
fonii słychać takie lekkie ciche buczenie.
Ogólnie odbiór z anteny to raczej kiepsko widzę. No ale może jak się
Mariusz postarasz z instalacją antenową, skierujesz tam gdzie trzeba,
unikniesz odbić, itp to kto wie...

Pozdrawiam