gdzie jest bios...

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 11:03:03 MET DST

Witam
Po upgradzie a w zasadzie w czasie trwania- pod windowsem - komputer sie
powiesił,
Po resecie nie wstał. Próbowałem róznymi sposobami go reanimować ale nic
nie pomaga. WIec chciałbym wylutować kość i zaprogramować- ale pierwqszy raz
widze taką kość i nie jestem pewny cyz to bios.
 tu jest foto płyty.
http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/BIOS_Model.aspx?ProductID=2373

Kawałek na lewo od układu scalonego z napisem ITE jest scalaczek z 8
pinami- W manualu jest to zaznaczone jako "bios" Czy to napewno kość biosa
? Jaka to ewentualnie jest obudowa?