Re: Pecet i DVD AUDIO

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 23:49:26 MET DST

Użytkownik "Jurek" <jurekkowalski3@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f1avkr$gde$1@node1.news.atman.pl...
> Chiałby posłuchać płyt DVD AUDIO (nie DVD VIDEO) na moicm komputerze
> Ale czy się da , nei chciałbym kupować płyt DVD Audio na marne , a nie są
> tanie
>
> Mam kartę muzyczą Creative Audigy SE google podpowida że obsługuje
> standard dzwięku 7.1
> Słucham głównie na słuchawkach , wiem że powinienem kupić jakiś zestaw
> głosników ale na razie słcuawki mi wystaczają
>
> Czy mając normalny napęd komputerowy da się płytę DVD AUDO odłśuchać na
> tej karcie ?
> Czy jesty potzrebny jakisprogram który będzie czytał płyty DVD Audio ?

> [...]

Przeciez wszystkie czytniki DVD czytaja audio... zwykly media player to
odczyta...
twoje sluchawki daja pewnie zwykle stereo, wiec 7.1 jest tutaj mocno na
wyrost (musisz sobie kupic odpowiedni zestaw, zeby to wykorzystac)...
Moze nie rozumiem twoich rozterek, ale na moje oko nie masz zadnego
problemu... moze poza ortograficznymi / typograficznymi (przeczytaj swojego
emaila jeszcze raz to zrozumiesz :) )

Pozdrawiam
Michal