Pecet i DVD AUDIO

Autor: Jurek <jurekkowalski3_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 23:27:30 MET DST

Chiałby posłuchać płyt DVD AUDIO (nie DVD VIDEO) na moicm komputerze
Ale czy się da , nei chciałbym kupować płyt DVD Audio na marne , a nie są
tanie

Mam kartę muzyczą Creative Audigy SE google podpowida że obsługuje standard
dzwięku 7.1
Słucham głównie na słuchawkach , wiem że powinienem kupić jakiś zestaw
głosników ale na razie słcuawki mi wystaczają

Czy mając normalny napęd komputerowy da się płytę DVD AUDO odłśuchać na tej
karcie ?
Czy jesty potzrebny jakisprogram który będzie czytał płyty DVD Audio ?

Niestety karta muzyczna jest z drugiej ręki i mam do niej tylk sterowniki i
żadnego opragramowania

Czy więc jest szansa żeby płyta DVD ADUIO dała sie odtworzyć ? na czymś
tatki ?

Darek