Re: Pytanie do posiadaczy sasmunga 226bw

Autor: Mariusz <marods8_at_wp.p>
Data: Fri 04 May 2007 - 22:01:32 MET DST

Jestem posiadaczem 204b model wyzszy z rozdzaiłką 1200x1600
i powiem ze mam obraz super ale musiałem długo go ustawiać zeby odpowiadał
moim wymaganim
Na początku miałem GF4200Ti obraz tragedia jakby za duzo gamma i ostrosci
myslałem ze mam walniety monitor
ale wymieniłem na R9600XT i testowaniem ustawieniami karty i monitora
doszedłem do obrazu mi
najbardziej odpowiadającemu w sumie nie mam sie czemu przyczepic nawet
jestem bardzo zadowolony
a jestem konstruktorem zalezy mi na dobrym obrazie
odnosnie kątów w pionie jak najbardziej OK niczego nie moge sie przyczepic
natomiast poziome
to ja sobie ustawiłem tak monitor ze patrząc na wprost widze punkt ok 4-5cm
ponizej gornej granicy ekranu

Odnosnie wiekszych monitorów >20" z matrycą TN jestem przeciwny bo patrząc z
odległosci komfortowej do pracy
po bokach mogąbyć zmiany w kolorach, nie jestem tez zwolennikiem rozglądania
się zwłaszcza w panoramicznych

Tagze polecam 204b

pozdr