Re: Uszkodzony przewód "sygna³owy" od monitora

Autor: W³odzimierz Wojtiuk <wwojtiuq_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 20:05:19 MET DST

U¿ytkownik "piotreq" <vs1981[no.spam]@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:f1apb7$b5a$1@news.dialog.net.pl...

> Dziêki za linki :) Hmmm.. no to opis ju¿ mam, ale prawdê pisz±c, to nie za
> bardzo siê w tym ³apiê, a nie chcia³bym dobiæ monitora ;) Tutaj
zamie¶ci³em

poszukaj kogo¶ kto bedzie ³apa³ bez problemu, ale za 1 piwo to chyba nikt
sie za to nie we¼mie
ten Twój dobry kabel trzeba po prostu przerobiæ ;)

> zdjêcie tego mojego "zapasowego" kabla:
> http://www.imagic.pl/public/pview/37276/P1010327A.jpg
> podobny jest ten uszkodzony (chodzi o te bia³e koñcówki). Znalaz³em w
necie pdf
> ze schematami tego monitora, pokazane jest tam to:
> http://www.imagic.pl/public/pview/37277/schemat.jpg
> W sumie chodzi o to, czy mo¿na jako¶ zidentyfikowaæ potrzebny mi kabel? I
gdzie
> go szukaæ...

serwis ? ¶mietnik? allegro (2 taki sam monitor- acz i to niepewne do koñca
bo róznice mog³ybyæ)? W serwisie zedr± z Ciebie ....

IMO nie

W³odek