Re: Uszkodzony przewód "sygna³owy" od monitora

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Wed 02 May 2007 - 21:38:36 MET DST

> http://www.eed.usv.ro/misc/hwb/cable/av/9to15vga.html
> http://www.eed.usv.ro/misc/hwb/connector/av/vga15.html

Dziêki za linki :) Hmmm.. no to opis ju¿ mam, ale prawdê pisz±c, to nie za
bardzo siê w tym ³apiê, a nie chcia³bym dobiæ monitora ;) Tutaj zamie¶ci³em
zdjêcie tego mojego "zapasowego" kabla:
http://www.imagic.pl/public/pview/37276/P1010327A.jpg
podobny jest ten uszkodzony (chodzi o te bia³e koñcówki). Znalaz³em w necie pdf
ze schematami tego monitora, pokazane jest tam to:
http://www.imagic.pl/public/pview/37277/schemat.jpg
W sumie chodzi o to, czy mo¿na jako¶ zidentyfikowaæ potrzebny mi kabel? I gdzie
go szukaæ...
Acha, na tym moim popsutym kablu s± nadrukowane takie symbole - tylko nie wiem
czy to ma znaczenie:
AWM 2919 VW-1 E81280