Re: kupno pierwszego laptopa

Autor: Irokez <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Thu 03 May 2007 - 13:59:36 MET DST

Użytkownik "stab" <stab@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f1cekg$t0j$1@news.task.gda.pl...

> no wlasnie to mnie ciekawi, jak np grafika Intel GMA950 ma sie do ATI
> x1400
> i GF 7300? duza roznica? warta doplacenia tycz 300-400 zl?

Na nowym lapie z Cel M 1.7GHz z GMA950 nie chodzą płynnie malutkie
wygaszacze obrazu które posiadam np. Euphoria, Quantum Galaxy (OpenGL), za
to przepięknie śmigają na staruszku HP Omnibook 6000 z P3-700 ale mającym na
pokładzie grafikę ATI Radeon 7500.

Jeśli laptop tylko do prac biurowych to mozna zaoszczędzone pieniążki
przeznaczyć na pamięć na przykład, ale jak planujesz jeszcze na tym pograć
to lepiej z lepszą grafiką brać.

--
Irokez