Re: kupno pierwszego laptopa

Autor: stab <stab_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 12:47:48 MET DST

Użytkownik "Hotmaster" <hotmaster@wywal.fr.pl> napisał w wiadomości
news:f1cdkp$2p3r$1@news2.ipartners.pl...

> HP, Asus, Lenovo, Toshiba, Dell, ewentualnie FS

tak myslalem

> Acer

tak myslalem ;)

> Praktycznie każda jeśli za nowego laptopa zapłacisz => 3000zł. San

mam na ten cel 3500 zl

> andreass spokojnie idzie na zintegrowanych kartach.

no wlasnie to mnie ciekawi, jak np grafika Intel GMA950 ma sie do ATI x1400
i GF 7300? duza roznica? warta doplacenia tycz 300-400 zl?
i jeszcze jedno pytanko, jak wyglada sprawa dolozenia dodatkowego ramu?
gdzie to sie robi, czy to cos kosztuje i ile kosztuje powiedzmy 1gb do
lapka?

dzieki wielkie i pozdrawiam