Re: x300 - czy warto :) ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 03 May 2007 - 00:05:12 MET DST

galu.usenet@gmail.com napisał(a):
> ale na dużo słabszym procesorze). Chcę też kupić nowy monitor LCD z
> DVI a 6100 ma tylko wyjście VGA. No i brakuje mi S-Video.
> - czy będę zadowolony z jakości obrazu generowanego na wyjściach tej
> karty, czy jest proporcjonalny do ceny?
Na wyjsciu dvi (a dokladniej na dvi-d przy pracy z lcd)- jakosc obrazu
jest zawsze taka sama, bo 1=1, 0=0, i nie da sie tu nic przeklamac.

> - czy jest szansa, że karta okaże się bardziej wydajna od GF6100?
Raczej nie. Przeczytaj o co chodzi z hipermemory itp turbocache
wynalazkami. To jest to samo ustrojstwo co 6100 - karta korzysta z ramu,
  tyle ze w tym przypadku jeszcze lacze pci-e limituje przepustowosc (a
przy 6100 zintegrowanym z czipsetem jest bardziej "natywnie" przez
czipset obslugiwane)
Jak juz koniecznie chcesz pare zl wydac - to moze lepiej zamiast
wyrzucic 100zl w bloto daj 250zl na fajna karte chlodzona pasywnie:
http://www.allegro.pl/item189949118_karta_graficzna_gigabyte_x1600_pro_256_mb_pci_e.html
(nie moja aukcja)