x300 - czy warto :) ?

Autor: <galu.usenet_at_gmail.com>
Data: Wed 02 May 2007 - 23:53:48 MET DST

Przesiadłem się 2 tygodnie temu z SocketA z R9600/AGP na Socket939 ze
zintegrowanym GF6100 i PCI-E. Komputer używam do pracy, ale grałem w
jedną grę - PES6 - która przez to, że jest fatalnie napisana jest na
GF6100 prawie niegrywalna (na R9600 też były problemy z płynnością,
ale na dużo słabszym procesorze). Chcę też kupić nowy monitor LCD z
DVI a 6100 ma tylko wyjście VGA. No i brakuje mi S-Video.

Wpadł mi w oko taki wynalazek jak x300 32MB Hypermemory. Znalazłem
sprzeczne informacje na temat tej karty - że jest to odpowiednik R9600
na AGP (biorąc pod uwagę, że jest 64bit i ma na pokładzie 32MB - śmiem
wątpić) oraz że jest to co najwyżej karta równie marna co 6100 albo
gorsza. Dla mnie istotne jest to, że ma DVI i TV-Out, niski pobór
mocy, pasywne chłodzenie i kosztuje ok. 50zł. Ponieważ do 7300 czy
x1300 (na pewno lepsze od x300 ale do grania też się nie nadające)
musiałbym dołożyć co najmniej 100zł - mam 2 pytania odnośnie x300:
- czy będę zadowolony z jakości obrazu generowanego na wyjściach tej
karty, czy jest proporcjonalny do ceny?
- czy jest szansa, że karta okaże się bardziej wydajna od GF6100?

Pozdrawiam,
Michał.