Re: Wypasiony 8-bitowiec ???

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 May 2007 - 22:44:59 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Atlantis
>Miałem kiedyś okazję się tym także pobawić. :) Jeśli mnie pamięć nie
>myli komputerek miał z tyłu przypięte rozszerzenie pamięci, ale nie
>pamiętam ile mu to dodawało... 8? 16? 48? Pamięć już zawodna...

Maksymalnie dawało się IIRC do ośmiu, góra szesnastu rozbudować.

>Tylko teraz ciężko mi to coś nazywać komputerem - bardziej skłaniał bym
>się w kierunku programowalnego kalkulatora bez wyświetlacza, z
>możliwością podłączenia do TV. I bynajmniej nie chodzi mi o same
>możliwości, co oprogramowanie - ZX Spectrum był tylko trochę lepszy, ale
>miał całą masę rozmaitego softu - w tym rozrywkowego i "użytkowego". ;P

No nie... Poszukaj w sieci opisów jak radośnie miały ZX80 zrobione
wyświetlanie na ekranie. Spora różnica w porównaniu z trumienką.

--
  Kruk@ -\                   | I  am  Pink  Floyd of Borg: We don't need no
          }-> epsilon.eu.org | assimilation!