bsod, nie wiem czego wina - pomocy

Autor: Chiarstic Slide \(aphex\) <none_at_none.no>
Data: Wed 02 May 2007 - 21:15:45 MET DST

siedze se dzis przy kompie, odpalony gmax, foobar, outlook, pare
rzeczy w tle i flight simulator x w tle - robie scenerie dla niego.
no i wywala mi bluescreen, nv4_disp.dll
od 7 dni gram codziennie w stalkera po jakies 2-3h i nic nie było źle,
odpalałem po wymianie sprzętu 4 razy memtesta86 oraz goldmemory
na 7h, także testowałem przez 8-10h w orthos i nic, temperatury
w normie, cpu e6400 podkrecony na 3080mhz (fsb 386mhz), pamieci
chodza synhro (775mhz), nie zmieniałem napiecia ani dla cpu ani pamięci.
wg. everest cpu (1,33v), ram geil-800 (1.94v), zasiłka dosyć mocna.
co testować by dojść co nie tak ?
grafika minimalnie podkrecona, default: 500/1400@525/1450 (czyli +25mhz)
kondensatory na grafice jak i na mobo sa ok.

sprzet jak w sigu, na obecnym sprzecie mam bsod raz na jakies 3 tygodnie,
sproboje skrecic troche ale to i tak nie jest duze podkrecenie jak na te
cpu,
chociaz nikt nie mowi ze to akurat cpu a nie co innego.

--
gg:2048838;  www.aphextwin.only.pl
Gigabyte 965P-S3, C2D E6400@3.1Ghz, 2x512Mb (Geil-800);