Re: prosba o opinie - skladak kompa

Autor: <K.Wiaderny_at_gmail.com>
Data: Wed 02 May 2007 - 09:33:49 MET DST

On 1 Maj, 23:17, MarcinCz <temp...@gazeta.pl_WYTNIJ_TO> wrote:

> Powiedz mi Johny jak bardzo identyfikujesz się z postacią, której imię
> przybrałeś? Intelektualnie jesteście chyba na tym samym poziomie. Teraz
> specjalnie dla Ciebie cytat, który tak mnie rozbawił:

to pewnie ze mnie sie smiejesz ja tylko napialem to co sam
przeczytalem.
Producent pamieci: OEM Memories.
Wiec pomyslalem ze to taka nazwa firmy jak OCZ czy Geil
jesli sie pomylilem to sorry

pzowole sobie tylko jeszcze na jeden cytat
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych, a zapominać o swoich."
Cycero