Re: Co słychać z kadłubkami?

Autor: Marcin <mwlodarc.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 07:47:56 MET DST

Sam mam kadlubka Shuttle z A64 3200 i bardzo sobie chwale :-) Szczegolnie
wymiary, cisze i wyglad.

> Gdzie tu jest haczyk, że mimo atrakcyjnej wydawało by się ceny

Cena nie jest jednak tak bardzo atrakcyjna - gdybys dokladnie porownal...

> o kadłubkach raczej sie dużo nie mówi i wyglądają na bardzo mało popularne?

1) ze wzgledu na cene (choc rzeczywiscie sa coraz tansze)
2) ale chyba przede wszystkim dlatego mowi sie o nich malo, poniewaz sa to
mocno zintegrowane konstrukcje, nie dajace wielkich mozliwosci rozbudowy, a co
za tym idzie nie ma tych wielu poruszanych tu problemow z kompatybilnoscia,
wyborami, itp, itd.