Co słychać z kadłubkami?

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Tue 01 May 2007 - 23:30:21 MET DST

Chciałbym wreszcie mieć mały poręczny komputerek bo zarzuciłem granie i
obecna konfiguracja jest dla mnie wystarczająca: Sempron 2200,
512Mb,80GB, Radeon 9200, wszystko to w starym greenowskim big towerze
nieco mniejszym od lodówki:) Patrze sobie po sieci i widze, że naprawdę
małe obudowy pod microATX są całkiem drogie a tymczasem za 600zł można
dostać całkiem ładne kadłubki np Asusa z onboard wszystkim co mi
potrzebne (R9000, audio, lan, USB2). Gdzie tu jest haczyk, że mimo
atrakcyjnej wydawało by się ceny o kadłubkach raczej sie dużo nie mówi i
wyglądają na bardzo mało popularne?