Re: obudwa, zasilacz, wiatrak - cisza

Autor: Marcin Biegan <aragon_at_usunto_student.agh.edu.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 04:39:50 MET DST

Uncle Pete napisał(a):

> W zeszłym roku złożyłem bardzo cichy zestaw w obudowie Cooler Master
> Cavalier 3, zasilacz Toppower 400W U7P12 i wiatrak na procesor Arctic
> Cooling Freezer 7 Pro.

Czy kupienie droższego wiatraka (np. Scythe Infinity) pozwoli na cichszą pracę
przy większych obrotach? Wiatrak który podałeś kosztuje ok 80zł, może
dorzucenie kolejnych 20-40 pozwoli na kupienie czegoś istotnie lepszego?

To samo pytanie odnośnie dwóch pozostałych części - czy jest coś lepszego za
podobną cenę (pewnie wyższą, ale kto wie)? :]
No i czy 400W wystarczy dla C2D E6600, gf8800, ze 2 dyskow, jakiegos napędu
optycznego, wiatraków i potencjalnego overclockingu?

--
pozdrawiam
Marcin Biegan