GeForce 7300 GO - OpenGL

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Tue 01 May 2007 - 19:24:19 MET DST

Witam.
Mam pewien problem z karta graficzna Geforce 7300GO ktora jest w laptopie
Asus-a.

Problem jest nastepujacy ze wydaje mi sie ze ta karta nie obsługuje OpenGL.

Kolezanka uzywa na tym laptopie programu AtlantisR i on tam na taka funkcje
2D do nakładania swiateł i odbic na projektowane modele budynkow.

Przeczytałem wszystkie wymagania programu i wszystkie spełnia.

Testowałem tez na komputerze z karta ATI Radeo i tam działa wszystko okej.

Wiec zapytowuje sie jak sprawdzic czy karta obsługuje OpenGL ??