prosba o opinie - skladak kompa

Autor: IKA <ika_niematutajnic__at_o2.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 18:48:53 MET DST

Witam wszystkich Czytaczy :)
Jako, ze ostatni moj komp ma juz chyba ze 2-3 lata wiec troszke wypadlem z
obiegu i nie bardzo wiem "w czym sie teraz chodzi".
Kolega poprosil mnie o pomoc w wyborze i zlozeniu kompa w cenie 1300-1400 zł
(sama buda bez peryferii).
Komp ma miec typowe domowe zastosowanie (filmy, muza, jakies gry, net itp)

Wymyslilem cos takiego wiec prosze o opinie czy da rade:

proca: Athlon 64 x2 4600+ AM2 Box (bedzie juz z wentylem) - 415zl

plyta: Asrock AM2NF6G VSTA nForce - 195zl - plyta z grafa, wiem, ze troszke
uboga ta grafa a budzet napiety (w razie czego zawsze mozna ja wywalic i
kupic cos lepszego z lepsza grafa te dwie stowy to jeszcze nie majatek i
narazie musi chyba starczyc, a moze macie jakies lepsze propozycje?

pamieci jakies nonemy OEM-y DDR2 512 MB PC-2-5300 (667Mhz) - x2 stuki - przy
obecnych cenach moze bym namowil kolege na 4 sztuki po 512 MB? - cena za 1
szt 75 zł

HDD - Seagate 250 GB SATA II 16MB - 235 zł - nie wiem, ale mialem chyba tej
firmy juz z 20 dyskow na zadnym sie nie zawiodlem, tsad te przywiazanie do
marki ;)

nagrywarka DVD - mozecie cos zaproponowac - LiteOn, NEC, LG wszystkie w
cenie okolo 110 zl - tutaj dosqwiadzczenia mam przykre, mialem i NEC-a i
LiteOna i kazda miala jakies cos (po rocznym uzywtkowaniu)

no i teraz obudowa - jakies blachy za 59 zl + zasilka Huntkeya HK-400AP -
249 zł - tutaj tez moze jakies sugesteie mile widziane ale mialem pare juz
tych Huntkeyi i co marka to marka a umiłowanie ciszy jest w cenie.

no i to chyba wszystko wynosi razem 1413 zł

ceny sa z prolina bo kolo chcialby to na jakies raty wziasc wiec w razie
jakiej pomocy (na co licze) to bede sie opieral na cenach i dostepnosci
podzespolow z tej firmy.

Pozdrawiam i czekam na ocene