Re: Po Przepięciu

Autor: Grzegorz Nowak <ahpuch_at_o2.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 07:55:39 MET DST

> Próbować na innym zasilaczu ?
> na jakie parametry zwrócić uwagę ?
> PS
> Lamerskie - czy zasilacze (standardowe) nie mają zabezpieczen
> przeciwprzepięciowych ?
> w jednym z zasilaczy , który otwarłem zauważyłem spalony
> bezpiecznik ,
> przylutowany do płytki.
> Czy listwy przeciwprzepięciowe ochronią skutecznie w przyszłości ?

Wszystko zalezy od jakosci listwy, zasilacza i pewnie tez szczescia. Duza
czesc podlych zasilaczy pomimo obecnosci bezpecznika potrafi po takiej burzy
umrzec zabierajac tez reszte podzespolow. Kiedys widzialem, jak druga faza
ze skrzynki wpadla w "N" - wystrzelily wszystkie bezpieczniki a spalil sie
tylko switch, bo mial zbyt krotki kabel zeby podlaczyc go do upsa albo
listwy ;)

--
pozdr