Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 12:25:04 MET DST

fiodor <fiodor@post.pl> w wiadomości <news:462E9154.2EC012E1@post.pl>
napisał/a:

> niestety nie kupisz juz nowego dobrego crt,
> zalala nas tandeta lcd, na allegro mozesz trafic
> cos dobrego, do zwyklego siedzenia przed kompem

Nie chce siać spamu reklamowego, ale na allegro można znaleźć sprzedawcę z
dobrymi opiniami, sprzedającego polisingowe monitory, a wśród nich nowe 19"
fujitsu-siemens P996-1, na które daje roczną gwarancję. Nie znam jakości
tego modelu, nie wiem, czy są dobre, ale są nowe - jak się dobrze poszuka,
to jeszcze można nowe znaleźć... :p

> wystarczy jakis schiz za 1000 zl aby moc porownac
> jakoscia z crt trzeba wydac minimum 1.800 zl
> ponizej tysiaca to zdechlaki do psucia oczu

...Albo wyłącznie jako telewizor, ale z tym pułapem cenowym to nieco
przegiąłeś

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"