Re: obecnie sprzedawane zasilacze

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 17:40:03 MET DST

Użytkownik "Axelbest" napisał w wiadomoœci

> i zdziwiło mnie to że jest tam zasilacz o mocy 350 Watt. Z tego co
czytałem
> na grupach o zepsutych kompach to zawsze gdzieœ tam był montowany
zasilacz
> własnie takiej mocy,

A od kiedy JAKOSC zasialczy mierzy sie w wattach?
To juz w kilogramach lepiej bedzie...

> w sumie nie wiem jakiej firmy jest zasilacz akurat w
> tym komputerze, ale czy to aby napewno jest rozsšdnie złożony zestaw?

Najprawdopodobniej Modecom jakis.
Jak MC (Fortron) to fajnie, jak Feel, to gorzej,
ale i tak bebechy maja szanse przetrwania awarii.

Co innego takie Megabajty czy Codegeny :)
Na 5 znanych mi awarii 3 skonczyly sie mordownia w podzespolach.

Dla rownowagi szosta awaria dotyczyla Chiefteca
(jeden z tanszych modeli). Jakis skok napiecia podczas burzy
(komp byl wylaczony ale nie odlaczony). Skutkiem czego po
wlaczeniu dwa takie calkiem spore kondziolki przeniosly sie
do Krainy Wiecznych Lowow w asyscie wystrzalow armatnich.

Komp przetrwal.

> Akurat kolega wielkich wymagań nie ma i nawet nie wie czym
> jest 3dmark, ale w nowsze tytuły w œrednich detalach chciałby
> jednak pograć jakoœ.

Bedzie mial 2 lata gwarancji. A jak sie sfajczy za 2 lata i 3 tygodnie,
to i tak w sam raz na wymiane bedzie, zeby nowe gry chodzily. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.