obecnie sprzedawane zasilacze

Autor: Axelbest <axelbest_at_malpa0dwa.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 17:08:29 MET DST

Witam, chciałbym poznać wasze opinie dotyczace sprzedawanych zasilaczy w
gotowych komputerach (tzn całych zestawach komputerowych). Zostałem
poproszony żeby polecić jakiś komputer (do grania) w cenie do 2800zł - bez
monitora. Tak wiec na komputroniku wypatrzylem cos takiego
http://www.komputronik.pl/Komputery_PC/Komputery_Geo_PC_reg_/Rozwiazania_dla_domu/Venus__multimedialne_Intel_/seria_VIP/Geo_PC_Venus_Grand_Prix/pelny,id,36144/
i zdziwiło mnie to że jest tam zasilacz o mocy 350 Watt. Z tego co czytałem
na grupach o zepsutych kompach to zawsze gdzieś tam był montowany zasilacz
własnie takiej mocy, w sumie nie wiem jakiej firmy jest zasilacz akurat w
tym komputerze, ale czy to aby napewno jest rozsądnie złożony zestaw ? NO
chyba że C2Duo + GF 7600 GT są jakoś mało prądożerne ??. Ewentualnie prosze
o jakieś sugestie dot. takiego kompa do grania (w założeniu ma być procek
dwurdzeniowy + grafa od GF 7600 wzwyż + min. 1 GB ramu). Akurat kolega
wielkich wymagań nie ma i nawet nie wie czym jest 3dmark, ale w nowsze
tytuły w średnich detalach chciałby jednak pograć jakoś.