Re: Pamieci DDR i DDR2, dyski itd

Autor: Michał <sdfs_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 15:04:12 MET DST

> Co do wymiany kondensatorow - jakie miales objawy padania plyty?
> Obstawiam, ze u mnie moze byc podobny problem, ale ogladalem je wczoraj i
> wygladaja normalnie. Znowu w elektronike bawic sie nie lubie i wole sie
> nie brac za wymiane czesci. A przejscie na nowszy sprzet mi sie przyda,
> chociaz portfel mnie az boli ;)

Ja nie namawiam Cię do wymiany kondensatorów, bo to zawsze ryzyko, ze można
więcej złego zrobić niż dobrego. Pisze jak jest w moim przypadku. Teraz
nawet najlepszy sprzęt leżał by u mnie i się kurzył z braku czasu.Da mnie
takie rozwiązanie jest dobrym pomysłem, szczególnie że musial bym wymienić
właściwie wszystko.

Objawiało sie to bardzo częstymi zawieszeniami komputera. Instalacja Windows
wysypywała się i potem non stop cos się działo. Ja miałem wybrzuszone
kondziorki przy zasilaniu płyty.Wymieniłem w sumie chyba 9 kondensatorów i
to pomogło.

Pozdrawiam