Pytanie z pogranicza gier (gamepad)

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 14:50:39 MET DST

Kupiłem gamepada tracera trj-ts pro (taki
http://www.kupkomputer.pl/popup_image.php?pID=11565 - sorki za spam, ale to
pierwsze z brzegu zdjęcie). Działa, ale... mam wrażenie, że prawy grzybek
nie działa tak jak należy w trybie nieanalogowym.
Wydaje mi się, że pozycja lewa prawego grzybka powinna odpowiadać
przyciskowi nr 1, górna - 2, dolna - 3, prawa - 4. A jest tak, że lewa - 4,
górna - 1, dolna 3 i prawa - 2. Czy pozycje grzybka powinny odpowiadać
pozycjom przycisków, czy nie? W przypadku lewego grzybka pozycje strzałek
oczywiście odpowiadają pozycji grzybka.
Jeżeli to NTG to proszę o skierowanie na prawidłową grupę.

--
Pozdrawiam,
Iluminat