Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 07:47:05 MET DST

fiodor napisał(a):

> niestety nie kupisz juz nowego dobrego crt,
> zalala nas tandeta lcd, na allegro mozesz trafic
> cos dobrego, do zwyklego siedzenia przed kompem
> wystarczy jakis schiz za 1000 zl aby moc porownac
> jakoscia z crt trzeba wydac minimum 1.800 zl
> ponizej tysiaca to zdechlaki do psucia oczu

O LCD pisałeś?
T się zgodzę.
bez 1,5kzł nie podchodź do żadnego monitora - monitor to rzecz na która
człowiek najdłużej patrzy (nawet mniej niż na obudowę bo ta chowana w
czeluściach pomieszczenia) i nie może to być tandetne urządzenie, poza
tym jest kompatybilne we wszystkich kierunkach wiec sie go nie zmienia
zbyt często.

Ja mam FS P19-2
Nie wiem co można więcej chcieć od monitora LCD. narzekam tylko na nieco
lipne podświetlenie ale to na samych brzegach. Na co dzień tego sie nie
zauważa.