Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 13:58:00 MET DST

> * To teraz zadanie - w pełnym słońcu (w sensie bezchmurne niebo, godzina
> 15 wiosna/lato, słońce naparza w ekran) czy coś na tej matrycy będzie
> widać. Sam chętnie skonfrontuję i się dowiem :) Tylko najlepiej uczciwie
> sprawdzone, bez "wydaje" się ;-) W moich testach na razie jest 1:0 dla
> lustra jeżeli idzie o możliwość pracy w takich warunkach. Matowa prawie
> znikła, lustro mimo odbijania zarysów - dawało radę (szło obejrzeć
> film na upartego nawet ;)).

Ok, będzie uczciwie, tylko poczekam na pełne słońce ;)

Tylko - ja wole odwrocic ekran tylem do slonca, zalozyc czapeczke i
okulary, ale za to nie widziec otaczajacego mnie swiata ani ludzi
znajdujacych sie za moimi plecami...

tak czy inaczej, w porownaniu do lustrzanej matrycy z nx7300 jest po
prostu ślicznie. siusiam w śliweczki jak to się mówi ;)

--
Pozdrawiam,
P.W.