Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 01:46:50 MET DST

Użytkownik "|Pio|" <piowa@_wytnij_vp.pl> napisał w wiadomości
news:f0go5p$5st$1@news.onet.pl...

> ja za to pochwalę matrycę z IBM/Lenovo Z61e - MAT
> po pierwsze - nie denerwuja mnie odbicia wszystkiego wokol.
> po drugie - wysmienite, przynamniej z mojego doswiadczenia - katy poziome
> po trzecie - dobre, jw. - katy pionowe
> rownomiernie podswietlona, bardzo jasna

* To teraz zadanie - w pełnym słońcu (w sensie bezchmurne niebo, godzina
15 wiosna/lato, słońce naparza w ekran) czy coś na tej matrycy będzie
widać. Sam chętnie skonfrontuję i się dowiem :) Tylko najlepiej uczciwie
sprawdzone, bez "wydaje" się ;-) W moich testach na razie jest 1:0 dla
lustra jeżeli idzie o możliwość pracy w takich warunkach. Matowa prawie
znikła, lustro mimo odbijania zarysów - dawało radę (szło obejrzeć
film na upartego nawet ;)).

Zdrawim.