Re: VGA onboard z wyjsciem DVI - ktora plyta gl. to ma?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 10:38:47 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 19 Apr 2007 13:29:56 +0200
is the real date, Zbyszek <niematakiegoadresu@o2.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>No nie wiem. Mój Athlon64 3000+ Venice 512kb ma 30-35*C chłodzenie firmowe
>AMD bo procek kupiony w wersji BOX (czyli w pudełku z wiatrakiem i
>radiatorem)

Dobrze wiedziec :)

>Athlony64 z reguły tyle mają.

Pierwotnie chcialem 1mb, ale obnizylem, zeby Athlonki tez sie
zmiescily.

>NCQ dodają już prawie darmo. Warto o tym pamiętać.

OK, chociaz u nas kompy beda obciazone w naprawde niewielkim stopniu.
Gry wyciete, p2p wyciete, transfery ograniczone :)

>zintgrowane chipy Geforce 61xx lub późne ATI dają ładny obraz i sporo
>funkcji.

Stabilny obraz to to czego chce. Reszta jest do negocjacji, ale panel
i karta musza byc przynajmniej przyzwoite. No i zadnego przesylania
obrazu po analogu :P

>Weź wersję SATA bo IDE to już prehistoria.

a XP mi z tego wystartuje?

>Jak używasz stacji dyskietek to tak.

Generalnie flop uwazam za przezytek, siec dziala w firmie jak nalezy,
dyskietki sa tak podlej jakosci, ze szkoda gadac, a ja powoli
nauczylem ludzi co to jest pendrive :) Chcialem zamiast flopa dac
czytnik kart.

> Jeśli planujesz używać dysku SATA to
>musisz z flopa zaciągnąć stery podczas instalacji Win 2k/XP.

Ale chyba tylko w przypadku RAID? Instalowalem kiedys XP na plycie z
RAID SATA, owszem, burzyl sie o sterowniki, ale jak wylaczylem RAID w
biosie, to poszedl normalnie...
Swoja droga to jest k... skandal ze do tej pory mozna to zrobic tylko
z dyskietki. Chyba ze mozna je zgrac na sformatowanego uprzednio
twardziela i system je stamtad zaciagnie, jak mu wskaze lokalizacje?
Bo jak tak, to papa, dyskietko :)

>Vista ma już chyba wypalone na płytce więc flopa chyba nie trzeba.

Smierc frajerom! O Viscie do pracy pomysle za 2 lata :P

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR