Re: Zakup laptopa - Asus, Toshiba, HP, FS.

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 10:31:48 MET DST

> > HP.
> > Coś takiego przykładowo:
> > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/133971

Tylko nie HP... Ich serwis gwarancyjny to kpina...
Wysłałem do nich sprzet(komplet jak wymagali), wyraźnie napisałem ze
uszkodzony jest zasilacz, a Ci kretyni przysłali mi po 2 tyg. sprzet który
wciąż nie działał. Powiem wiecej - tak jak zwinąłem zasilacz tak też
otrzymałem go spowrotem... W ogóle go nikt nie sprawdził. Na ich infolinii
nie można sie z nikim kompetetnym porozumiec. NIe podaja telefonow do
serwisu tylko na ich infolinie na ktorej nic nie sa wstanie pomoc...

HP to w tej chwili najgorszy serwis w Polsce. Moj koleha mial dokladnie to
samo z drukarka HP...

--
Seb