Re: reinstalka win xp i brak dzwieku.

Autor: lilavati <istrefa_at_gmail.com>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 15:37:09 MET DST

On 18 Kwi, 14:28, "maciej j." <milleni...@poczta.onet.pl> wrote:
> dlaczego po powtornym zainstalowaniu WIN XP w moim kompie P4 2,8 Mhz ze
> zintegrowana karta muzyczna win nie wykrya zadnego urzadznie audio i nie mam
> dzwieku?? jakie sa mozliwe przyczyny i sposób na rozwiazanie problemu??
>
> --
> Pozdrawiam
> Maciej Jasinski
> GG: 568944
> tel. 500-605-105

Witaj,

Mialem podobny problem na mojej plycie glownej asusa z karta realteka.
Jesli mimo zainstalowania sterownikow dziweku nie bedzie zainstaluj
Service Pack 2 i wtedy ponownie sterowniki.

Ja gdy zlozylem sobie nowy sprzet szukalem odpowiedzi tydzien, a na
koncu w instrukcji na ostatniej stronie zobaczylem malutki napis:
"Wymaga SP2 w WinXP lub SP4 w Win2000". ;)

Pozdrawiam Pana Radka, mam ksiazke Pani Marii Sokol o htmlu. ;)