tuner Leadtek TV 2000XP EXPERT problem z pilotem

Autor: puchat3k <john_at_doe.com>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 15:30:33 MET DST

Witam

Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem wymienionego w temacie tunera.
Działa bardzo dobrze zarówno pod Windows jak i pod Linux. Mam trochę
upierdliwy problem z pilotem. Jego zasięg jest tak komiczny, że klawiatura
kablowa pozwala mi na większą swobodę ruchu niż on. Z poprzednim egzemplarzem
było podobnie więc to jest raczej kwestia sprzętowa, może związana z moim
komputerem.

Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Co może być jego przyczyną? Jak temu
zaradzić?

Z góry dziękuję za jakieś sugestie.

--
Pozdrawiam,