Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 16:09:22 MET DST

Użytkownik "Larus" <larus@silesianet.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.f2419f.1gg.larus@larus.one.pl...
> Może masz jeszcze tragiczniejszą matrycę matową ? Często w notkach są
> bardoz ciemne...

* A czemu takie są? Bo są lepsze, ale producenci złośliwie najgorsze
wkładają? ;)

> Akurat w tym wypadku nie ma nic lepszego od naocznego porównania...
> Ja nie widziałem jeszcze szklanej matrycy, która nie powodowałby u mnie
> wyraźnego dyskomfortu (i na zewnątrz i w pomieszczeniacu - refleksy).
> Jedyne uzasadnienie to praca w zaciemnionym miejscu i odizolowanym od
> refleksów świetlnych. Natomiast jeśli chodzi o matowę to oczywiście dużo
> jest słabych i przeciętnych, ale jeśli kupisz/masz do czynienia z dobrą
> matową i korzystasz z różnych (dalekich od ideału lokalizacji), to jej
> przewaga zaznacza sę natychmiast. Pracowałeś np. z Flexview (S-IPS)
> [...]

* Wczoraj w pełnym słońcu o godzinie 15 byłem w stanie w miarę normalnie
pracować - na dworzu (pole mokotowskie pod gołym niebem, słońce za mną
z boku). Obok matowa matryca - wyglądała na wyłączoną ;)
Owszem - w normalnych warunkach może denerwować "lustrzane" odbicie, ale
w tych matrycach chodzi o nie odbijanie odblasków/światła.

Zdrawim.