Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 12:57:51 MET DST

Indywiduum zwane *hefal*, w wiadomości
<evs2i8$n80$1@inews.gazeta.pl> wyprodukowało:

> * No cóż - miałem do czynienia zarówno z jednym typem jak i drugim.

Ja również...

> Obecnie mam tragiczną matrycę (kąty pionowe!) w lapku i w pełnym słońcu
> mimo niewygód widzę zdecydowanie wyraźniej ekran niż na matrycy matowej,
> która
> owszem - nie odbija, ale jednocześniej staje się zupełnie nieczytelna.

Może masz jeszcze tragiczniejszą matrycę matową ? Często w notkach są
bardoz ciemne...

> Nie jestem w stanie przedstawić obiektywnych danych testowych (pewnie zaraz
> o takie zostanę poproszony ;)) - jedynie własne spostrzeżenia.

Akurat w tym wypadku nie ma nic lepszego od naocznego porównania...
Ja nie widziałem jeszcze szklanej matrycy, która nie powodowałby u mnie
wyraźnego dyskomfortu (i na zewnątrz i w pomieszczeniacu - refleksy).
Jedyne uzasadnienie to praca w zaciemnionym miejscu i odizolowanym od
refleksów świetlnych. Natomiast jeśli chodzi o matowę to oczywiście dużo
jest słabych i przeciętnych, ale jeśli kupisz/masz do czynienia z dobrą
matową i korzystasz z różnych (dalekich od ideału lokalizacji), to jej
przewaga zaznacza sę natychmiast. Pracowałeś np. z Flexview (S-IPS)
IBM'a (T4x, T6x) ?

> * A co robi moda ...

Miewa niezłą siłę sugestii...

--