Re: szybszy procesor a gry, jaki RAM do AMD64, zintegrowane grafiki

Autor: B0L0 <bolo_NOSPAM__at_irc.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 13:12:26 MET DST

MC napisał(a):

> Dodałbym jeszcze Half Life i Alan Wake na którym Intel demonstrował
> działanie Quada. To niewiele. Raczej wyjątki niż reguła. Moim zdaniem na
> dwa rdzenie dla gracza jest jeszcze za wcześnie a odpowiednie
> przerobienie softu nie jest takie proste i potrwa.

ale panowie, ze mnie taki gracz "jak z koci dupy trabka"... czasami
wlacze cos na pare godzin i koniec. glownie zajmuje sie "intensywna
praca biurowa" i czasami cos z obrobki grafiki+obliczeniami MES + to co
wszyscy czyli winamp+www+poczta (5GB ma katalog z plikami poczty, na
szczescie thunderbird smiga ladnie). prawdziwy problem polega na tym, ze
mam po kilka, kilkanascie jednoczesnie otwartych programow i czasami
trzeba poczekac. poza tym w chwili obecnej jest ostatni gwizdek zeby w
miare korzystnie wymienic s939 na am2 i dualcore. nie usilowalem
sugerowac ze 2 rdzenie przyspiesza gre, ale ze podzielenie windowsa i
wszystkich badziewi co w tle pracuja na 2 rdzenie sprawi ze gra bedzie
miala odrobine "lzej"

--
pozdr
bolo